Sunday 1 April 2012

chapter 68 : my friends forget me when they are happy ! :|

perlukah ?!
haruskah ?!
depa lupa aku bila dya happy .. aku happy .. aku x pernah lupa depa .. sivik suruh buat kumpulan X AJAK AKU .. slalunya ajak .. tapi harini dk sbab depa HAPPY .. THE WORST DAY ON EARTH .. tapi harini ada bestnya jgak .. 
tadi msa nk bagi cookies kat syerah dya pegang tangan aku and dya tanya .. mpa x guna phone ka ? 
kmi jawab X dengan muka yang penuh kegembiraan .. 
aku oqang yg paling syok psai kak aku .. dan aku jgak orang ang termalang sbab semua kwan kwan lupakan aku .. 
mai nk senaraikan sapa yg lupakan aku .. ( for somebody yang tersenarai ni .. sedaq sedaq la nuuhh .. i just want to be honest )


1 - puteri 
2 - shikin 
3 - e'ah 




semua pakat dulu BESTFRIEND semua lupakan aku .. 
if mpa happy don't mind me to go to you .. 
and jangan sesekali kata aku sombong .. if x tegoq ..
mmang x larat layan oqang tinggai bestie bila seqonok .. 
MMANG SYOK PON ! .. 
aku tau la mpa semua ada kak angkat yang sweet . aku x dk .. AKU SEDAQ .. walaupon syerah x sweet tapi aku tau dya syg aku .. 
bukan mcm salah satu dari senarai tu . kena tipu bulat bulat ngan kak angkat dya . | meen sabaq meen |
apa apa pon . i'm so sick of you three .. e'ah is accepted cause dya layan aku sikit tadi .. so i'm sick of you two !
THANKYOU FOR ALL THE THINGS THAT YOU DID TO ME !!!
don;t ask me why if aku x layan .. x tegoq .. x angkat phone bila mpa call .. x reply bila mpa semua im .. 
aku x sangka mpa dua akan buad aku mcm ni kn ? i thought you are my bestie .. but im so fucking wrong ! 
BYE


LOVE,meen