Friday 30 March 2012

chapter 67 : my love to you is decreasing :(

huihui .. 
aku qasa syg aku kat syerah berkurang x tau psepa .. semua ni mesti lepas apa yang dya buad kat aku haritu :'(
actually cerita dya panjang tapi senang aja nk habaq DYA LAYAN AKU MCM KAYU . 
that all i can say ..
apa apa pon nk habaaq kata dya ada bagi something mai nk tunjuk 
 cantik kn ? dya buad sendiqi .. dya ada bagi dengan letter .. mmang klau bca nk tergelak .. 
swwet kn ? sat ja ponn .. tadi puteri ada upload pic dya supa pinat .. x tau nk habaq dh jeles .. 
jeles aku kt depa x dk tahap dh .. aku tunggu lama dh .. but x tau la dya punya perasaan mcm mna .. 
CAN YOU UNDERSTAND ME FOR ONLY THIS TIME ..
I WANT TO SWEET WITH YOU ! I WANT TO BE LIKE THEM ..

SWEET ADOPTED .. WHY YOU CAN'T BE THAT FOR ME ..
ok lupa .. dya kan ada boyfie dya ..
ok now .. PINAT PON ADA BOYFIE .. PINAT PON SYG BOYFIE DYA .. tapi da ada msa yg secukupnya untuk puteri .. tapi mpa ?! mpa semua kasih sayang mpa nk bagi kt boyfie mpa .. kmi dpt apa ? mmang x dk oqang pham perasaan kmi pon .. kwn kwn kmi pon semua pkat lupa kmi .. shikin - dengan intan ..
puteri - pinat 
e'ah - kak siti ..
mmang kmi x leh dpt kasih syg ka ? tapi neseb baik ada 2 oqang lagi yang btui btui SAYANG KMI ..
1) ashraf - boyfie
2) batrisya - adek angkat tersayang .. 
AND I REALLY LOVE THEM !!!!!!!
ok bye 




LOVE,meen