Thursday 22 March 2012

chapter 66 : just get back from qiamulai

mai nk cerita mcm mna kmi qiamulai ;)
mula mula pi pendaftaran ,,
pastu berbaris mengikut kelas .. ketua tingkatan kira kehadiran takat 500 kali ==' 
mmang membebaikan .. pastu pi mkn .. part ni hat silonok mau cewita ni .. 
mula mula pi amik mknan ngan minuman .. dahtu duduk laa ..
geng kmi .. Ena , puteri , shikin , e'ah ingatkan x boleh mkn lagi.. sbab taun lepas qiamulai baca sesama mkn sesama ==' .. kmi pon x makan la dok bersembang ,.. kalih kalih blakang oqang lain mkn smpai tinggai tulang dh pon .. ada jgak oqang dh tmbah ..kmi mkn laaa .. yang e'ah ngan puteri mcm x tau .. dok buat lawak 24/7 
kmi dok mkn .. depa dok buat lawan .. ihhlaaaa ... dah habis mkn pi la dewan .. pi sembayang apa semua .. pastu dengaq ceramah .. ustad first tu hingaq ,,, ceramah seqopa ceqekah oqang uhh .. dah la bangsa bukak speaker .. dok menjerit .. gegaq dewan .. qetak seqibu dewan tu .. pastu ustad hat second ni plak .. bangsa tutup lampu pastu buat kmi nangis .. but dya x jenih bayangkan mak pak meninggal and bla bla bla .. dya bukak lagu and suquh kita hayati .. aku ngan puteri sebelom start lagu dh qeyau dhh .. hak hak .. start aja lagu .. kami ngan puteri pegang tangan .. mmang cengkam gila gila ahh .. mmang takot yang teramat .. dengan kelam +_+ ..
saja suka pon kn ? nanges smpai pecah soqa . pastu dya suquh menjerit SAYA SAYANG IBUU .. SAYA SAYANG AYAH ,, puteri paling deraih .. kmi second deraih .. humm .. pastu dya suquh dengaq msa kita lahir  pulok doh .. hat tu e'ah ngan shikin plak qeyau paling deraih .. msa dok dengaq finale punya lagu kn ,, tetiba aku batuk darah lagi .. before aku muntah darah ahlam pengsan tau dk ?! panic tahap bangla ..
pastu KAK BETON jadi rescuere .. cehh .. ! =..= /..
lepas ahlam pengsan lama cmtuh baqu meen batuk darah .. mmang dok nanges ,, pastu batuk .. keluaq daqah .. tunjuk kat puteri .. puteri klau boleh qiyoh satu dewan .. DARAH .. DARAH .. pastu geng aku heret aku pi bilik ayaq pi kumuq .. time berdiqi kat sink tu .. seriously kaki cek ketaq .. meen peluk shikin .. dlm toilet .. mmang meen lembik time tu .. x berupaya .. pastu semua cikgu masok bilik ayaq tanya .. pastu geng aku semua jawab la .. mmang lepas tuh masok tuhh .. lagu tu lagi .. baqu tekat x mau nanges dh pastu ustad tu kata .. bayangkan ibu dan bapa anda berada dlm kain putih .. aku apa lagi .. x leh tahan argh .. qeyau jugak .. dayana dok blakang ngan kak piqah ,, dya panggey aku .. aku pon pi la kat dya sat pastu kembali ke geng meen .. 
lepas habih qeyau .. kami minx ampun minx maaf kat kawan kawan .. peluk cium semua .. aku dok maqah kat an teruih baik pasai x leh tahan .. meen peluk SEMUA cikgu yang hadir kat qiamulai kecuali sir dan ustad ustad .. semua cikgu meen peluk x nanges kecuali cikgu raudhah .. meen nanges sbab dya peluk meen and kata blajaq elok elok .. meen boleh tapi cuma kena ubah sikit dlm segi perangai .. ==' 
habis salam semua cikgu kmi slm kak beton .. pastu kmi ckap la . " I NEED SOMEONE TO HUG " kak beton punya tangan dah mcm nak peluk aku tapi dayana mai peluk .. IH QUGI X PELUK DYA FOR THE FIRST TIMe ,, hahaaa .. | sabaq meen sabaq .. syahirah kena ingat ugak .. sabaq sabaq | .. huhhhh huhh ^^'
habih semua tuh .. pi MINUM MALAM ! .. bukan mkn .. pastu tidoq .. belah kiri aku ada syuhada belah kanan aku ada puteqi .. dua dua hingaq ==' .. tapi cek lagi hingaqq .,, TEHEE :DD
pastu esok tu bangun ,, dok pikiaq nk tukaq baju ka tk mau takat 2 jam ==' .. 
kami yang first salin hee :D first tukaq baju tu .. inner terbalik .. buduh butul .. 
pastu fed-up last skali aku pakai kain smpai ataih dada .. pastu salin aja la baju .. kan senang :D suka dok baut teqok !
ishh tak suka tak suka .. pastu time sembayang 9 rakaat tu mmang berkuap + panaih + berpeluh luaq dalam .. 
dengan kipaih x bukan .. adehlaa .. mcm nk mampuih dlm telekung tu pon ada ..
pastu dh habes semua tu .. dengaq ceramah .. x dengaq pon .. kami kat blakang dok tidoq .. dengaq yang ustad hingaq tu uhh ,, x lehh  tidoq ngan tenteram .. SHIT SHUT SHOT SHET .. 
| sabaq meen sabaq meen | 
dah habis dengaq ceramahh kita balikk .. :DDD 
thats all .. byebye

LOVE,meen