Tuesday 20 March 2012

chapter 65 : not going to school today :'(

haqini x pi skolah mpa tau dk ? 
dan menyesai gila mpa tau dk ?
daqi kelmarin lagi dok tak sedap hati .. dok qasa mcm esok if x pi skolah mesti menyesal ..
PFFT =='
aaiieee .. menyesainya ya allah .. 
tapi aku ada sebab psai x pi skolah ..
msa aku balik daqi skolah tu kan balik jalan kaki .. msa nk U-TURN tuu .. ada qeta yang langgaq aku dqi belakang .. tersembam kot depan .. kaki aku sakit tahap teruk .. pi doktor .. doktor kata " tulang kaki you dah nak patah " 
mmang semua yang jadi kata aku semua patah erk ? AKU PATAH HATI ..
PATAH KAKI ! mmang PATAH SERIBU ! .. 
tadi batrisya mai minx maaf .. aku maafkan dya sbab aku qasa aku x leh hidup tanpa dya .. aku syg dya gilagila .. x tau nk habaq mcm mna dah .. 
pastu lepas dah selesai kes aku ngan bat ..
puteri call aku plak .. dya aku cerita laa psepa aku x pi skolah apa semua .. seqa dya ROCK gila sbab dya x dk soqa .. aku pesan kat dya | jangan lupa sapu minyak panas kat tengkok bagi tonser cepat kecut | 
baik dak saya ? ceh !
pastu puteri kata .. syerah tanya dya psepa meen x mai ..
aku x sangka dya nk tanya .. HIK HIK ^^ .. 
ILoveYouSoMuchBatrisyaAndSyerah ...
really really love you .. 
esok nak pi skolah .. x kesah apa yang berlaku .. aku nk pi skolah jgak .. aku nk pi jumpa syerah .. 
aku nk e'ah pi bagi letter tu kat kak eyra ..
aku nk aku happy ngan kak syerah and batrisya .. 
aku sentiasa nk puteri bahagia ngan pinat ..
aku sentiasa doakan depa depa nihh .. 
kaki aku agak sembuh laa .. harap harap esok aku pi skolah dengann jalan yang normal .. ~ AMIN ~
doakan kmi nah sapa sapa yang baca nii .. nah nah .. ILOVEYOUALL !




LOVE,meen