Sunday 15 April 2012

chapter 79 : let the rain wash away . that happened yesterday ;)

you know why is this tittle like that ?
actually aku dngan syerah + azureen + aiina dh berdamai ..
aku ngan syerah tetap beranggkat ..
azureen and aina kwan ja dngn syerah ..
and tadi sapa x tau pi hbaq kat syerah aku dh 8 hari x mkn ubat .. 
tadi aku nk banguhn daqi qusi pastu .. syerah taqik baju smbey kata ' meen mpa x mkn ubat ahh '
i was like :O ..  sapa hbaqqq ..
pastu aku kta ' tatau tatau ' 
pastu pi belatih lagu nasi goreng sat ..
pastu aku tanya la syerah .. sapa hbaq ? pastu dya kata .. adalahh .. kmi banyak sepai ( SPY )
pastu aku just hata humm .. 
mai nk ceqita mcm mna boleh berbaik semula .. wahahah .. 
mula mula aku suruh shabirah panggey dya ..
pastu aku kata kat dya ' mpa .. klau kmi ada buat salah kmi minx maaf ahh ' 
pastu dya kata .. knnapa nii ? psai azureen tu bla bla blaa .. and psai aquwh single bla bla bla ..
pastu aku kata ' haa x pa x kesah un .. apa apa pon kkmi nk minx maaf klau kmi ada buat silap '
pastu dya kata ' mpa x dk buat silap kt kmi pon . kmi qsa kmi yg buatt silap kt mpa '
yg tu ja laa .. cerita dya ..
byee .. nk p hntaq fea tusion ..


LOVE,meen