Wednesday 4 April 2012

chapter 70 : what happens to me today ?

what happen ? semua berlaku harini .. 
ada sedih ada gembira .. ada sederhana ..hee :D
kmi habaq sedih dlu nah ? sedih .. 
1 ) x jumpa syerah sehari suntuk .. really miss her 
2 ) batuk darah time sejarah tadi ..
3 ) TERPAKSA bawak ubat p skolah sbab teruk dh lukimia smpai ubat tertinggai =='
malam ni nk makan ubat apooo .. aduilaaa .. 
dah dah .. stop you tears meen .. dh dh dh .. jngan sedih .. shikin x bagi meen sedih .. 
happy pulak .. 
1 ) tadi pi seqang fatin nurafifah peqangai mcm VODO ..
2  ) esok ada ustad daqi mna ntah .. nk baca yasin 100 kali .. baca quran 30 juzuk and then depa suquh kita buat hajat .. buat 5 hajat Insya-Allah akan termakbul .. 
meen dh buat dh semua tuh .. termasuklah panjangkan hubungan dengan orang yg tersayang iaitu ( syerah .. batrisya .. asyraf .. dan kawan karib )
3 ) birthday szara haqinii .. bukannya syok apa pon .. syok nk makan cake aja .. HoHo .. saya mmang kak yg jahat :D 
weii .. aku rindu syerah .. aku rindu hang syerah hoi .. IMissYouSoFuckingDamnMuch !
tadi msa nk pi bilik KH faraihan jatuh kat longkang anjung HAHAHAH .. 
shana daqi badmood jadi good mood tequih .. 
tadi msa fatin gaduh ngan shana ( sebelom serangan berlaku ) 
aku dok ngan fatin .. shana maqah .. lepas tu meen x duduk dh ngan fatin .. sbab meen lebih suka jaga hati shana ..
dya jaga hati meen .. ni lah msa meen balas semua kebaikan dya buat kat meen ..
don't worry shana .. i will be beside you when you need me .. 
onec you be my friend and onec you care of my feeling .. you're my best friend ,,
no matter what people said about you .. but i belive you're my best friend forever ..
tadi kelas tambahan sejarah .. aku release tension kat cekgu raudhah ..
dya lah cikgu yang paling paham aku .. aku habaq smua smua .. dya nasihat aku .. rehat bnyk bnyk ..
sabaq dengan segala dugaan allah bagi .. 
this is my first time relese tension kat cikgu tuhh .. and it will be a million time nanti .. 
hee :D
batrisya balik awai haqini :'(
tadi aku dok ngan shana , ahlam , alisya , farisha ..
farisha punya hidup sejibik mcm aku .. so she understand my feelings ..
tok kmi anak menakan tok dya .. so kmi ni adek beradik laa .. lebih kuqang laa cmtuh laa ..
hee :D 
all that i wanna say that i miss syahirah bt musa so so muchh ..