Monday 9 April 2012

chapter 74 : why ?!

kenapa ?!? ERGH !! knapa dya perlu minat SEMUA kak angkat aku . yg sbelom dan yg skarang ..
mcm x dk senior lain dh !! mcm tk dk kak angkat oqang lain dh nk kacau .. 
kak angkat aku hang minat !
adek angkat aku hang minat !
naseb bek boyfie aku hang x minat ., hang minat . mai nk pi seqang hang ! seqang hg apanya . dok blakang aku aja unn .. BENCI HANG NUR FARAIHAN MARDHIYAH BT FAIRUZ ! tadi kat bus stop dya ada time tuhh .. pastu kan kan .. kmi bagi bungan tulip warna putih kat syerah ,, woot woot .. sweet dok ? hahah .. 
yang menyakitkan hati ni. .. dya tanya aku .. mpa knapa psai ketua tingkaatan mpa uh .. 
pastu meen kata la .. oh faraihan .. umm dya minat mpa
pastu dya kata .. yg mana yg mana nk tengok nk tengok ( dengan muka excited ) 
pastu meen kata : untunglah dya ada oqang minat ..
pastu dya kata  : haa mmang kmi ada rmai oqang minat ..
OMG SAKITNYEE HATIIKKUU !! 
lepas tu meen just belah mcm tuh aja .. pastu nmpak dya punya keqeta dh pi teruih meen pi kat azureen ngan syuhada balik .. yaa allah .. knapalah dya buat aku mcm ni :'(
and then tadi kat dewan dok tunggu teachers mai .. aku sembang la dngn dya .. pastu msa tu edzra ngan shana gaduh .. and then syerah kata kat shana " tadi mpa ada qapat ngan siti ahh ? " 
shana angguk .. 
pastu dya kata .. dya just jeles .. pastu dya kata kat sapa ntah .. x perasan dya kata " kita x jeles kan "
i was like . ~_~
for your information .. 
jeles tnda syg .. x jeles tnda x syg ..
for me is like that .. once soqang ni jeles .. thats mean dya sayang meen .. if dya x jeles dya x syg ..
dh dya kata mcm tuh .. so pham pham la maksud dya .. ERGH ERGH ! SaKiT Hati Heyyyyy .. 
pastu dya ada lukis something lam buku meen .. dya tulis " syarmeen me love you so much " kat bawak tu ada 
- kak macha - 
msa tu mmang my face was like ^^ .. silonokk .. humm 
tapi dh last last jadi laguunniii .. 
humm .. tadi edzra caqi shana tapi shana pi buat date dengan syamimi .. ih shana ni . 
meen hbaq dh kat dya banyak kali dh .. jangan qapat ngan senior lain .. satgi edzra jeles .. tapi daakk .. dya dok buat letegaq pala batu dya jugak ,, tengok .. kan dh jadi laguni .. 
pastu dya dok gadoh nk taqik diqi koir .. 
sapa suquh caqi psai .. AIYYYEE !! 
x dk psai caqi psai laguni la kkn ? haishh .. 
subhanallah ! meen jeles bila syerah dok ngan azureen .. semua tuh .. ihh laa .. awat la meen USAHA jeles klau dya x jeles . humm .. x po la .. 
ni ni .. nk ceqita ni .. about koir .. umm .. 
aku nyanyi lagu " tukang masak kerjanya enteng " lagu tu lawakk .. hahaha .. 
meen masok yang tukang masak ni sbab meen x mau sekali dengan kak siti . i don't know why tetiba qasa meluat kat dya .. humm biaq ahh ... pastu kena menaqi la sgala bagai .. mcm boria dh unn ==' 
seriusly mcm boria ==' baik masok boria lebih kurang aja .. hahaha ... ada 3 line semua .. yang blakang skali .. syerah and the geng .. yang tengah puteri and the geng ..
yang depan skali aku ngan k.hajjah .. kena buat apa pon x tau humm .. esok ada latihan lagi .. 
X SABIAQNYAA ..
hoho .. btw meen x dk lyrics lagu tu lagi ..  hwa :'(
sapa sapa derma la kat meen satu hee :P
ok thats alll .. 


LOVE,meen