Tuesday 28 February 2012

chapter 59 : ToDAY !

tadi pagi nmpak k.beton kat anjung depa nk naik bas pi library ..
syok dpt tengok muka dya :) seriuse rindu dya ..
tadi SHIKIN , PUTERI , E'AH , SHANA , ENA prihatin gila ngan aku .. 
aku monyok skit depa senyumkan aku .. thankyou besties ..!
mpa .. mpa semua tau dk .. mpa slalu ada bila aku perlukan mpa .. thankyou for being a good friend ..
MeLoveYouFriends ..
if i can say that to you i say it everyday .. kmi beruntung dpt kawan mcm mpa :) .. 
tadi msa science cikgu merajok ..
sbab kmi bising ;P pastu kmi semua salam cikgu mohon restu ,..
pastu time balik ada orkestra .. WEE ! KAK NIHAL COMEI KOWT !
pastu time tu aku dok pay attention .. pastu dya cuit tangan aku dya kata PAHAM DK ? 
wee ! seronok kot !! 
pastu msa balik tu dya kata HYE ! ..
wee ! aku qasa aku manusia paling seronok :D qenyih skit !!
aku buat date ngan BATRISYAHANUMBTROSLI ! <~ dek anggkat saya :D
pastu tadi kmi pegang tangan dya *_* ..
best giloss ..
astu msa balik tunggu ayah mai amik tu .. FIT baling tepung kat aku ==' 
masuk mulut + hidung abeh .. haishh . tak gaduh makan nasih dh ..
hannan kata x gaduh kai bedak 2 minggu ..
hhehehehe .. 
most of all mmang best la aqini ..
THANKYOU ALL OF YOU ! .. 


LOVE,meen